BeautyByMoa

Alla inlägg under oktober 2015

Av Moa Nordin - 13 oktober 2015 19:36

Som ni kanske sett i mitt tidigare inlägg så var jag allergisk mot min toner och nu så har min Wash tagit slut, så jag åkte till Coop och köpte dessa godingar. Padsen har jag haft förut och de kan jag verkligen rekommendera, washen har jag aldrig testat men många kompisar har talat bra om den så det ska bli kul att testa den!
Kram Moa

Av Moa Nordin - 11 oktober 2015 13:20

Hej!
Idag var vi i Barkarby och handlade lite. Vi var tvungna att gå in på Apoteket eftersom att jag har fått någon slags allergisk reaktion så jag har blivit helt rödflammig i ansiktet och så har det klit massor. För någon vecka sedan så köpte ju jag en toner (jag skrev ett inlägg om den) från ACO och av någon anledning så är jag allergisk mot den. Det känns ganska surt när man liksom köpt något och vart as spänd och sen skiter det sig. Jag köpte iallafall en kräm ska funka för det och så köpte jag lite annat smått O gött. Hörs!
Kram Moa

Av Moa Nordin - 10 oktober 2015 10:10

Hej!

Idag är det äntligen Lördag! Jag har inte bloggat på typ fem dagar nu men det är bara så sjukt mycket i skolan nu. Det är en så stor förändring att gå från femman till sexan. Nästa vecka har vi två prov och fem läxor! Nu är det ju typ så att man måste sitta och plugga på helgerna! Och nu så har ju vi betyg OCH nationellaprov så allt känns så himla mycket viktigare! Aja, det är väll dags att plugga nu då.

Kram Moa

Av Moa Nordin - 5 oktober 2015 19:58

Hej!
Iår har jag sålt jultidningar fast det var inte en hit. Det var ju kul när det väl sålde fast på 20 hus var det om man hade tur en som köpte. Jag gav upp efter några veckor och nu har jag äntligen fått hem mina premier! Jag valde ett par rosa hörlurar, rosa selfiestick, popcornmaskin och en sminkbox. Slänger in bilder här!

Det var iallafall roligt att få saker, haha!!! Haft en nice dag med mycket skratt. Hörs!
Kram Moa

Av Moa Nordin - 4 oktober 2015 20:18

Hej!
Som ni såg i mitt förra inlägg åkte jag ju hem från landet. Jag har typ inte gjort så mycket på eftermiddagen bara typ packat upp testat allt jag köpt. Efter middagen så tog jag och en kompis en cykeltur till en cykel i närheten. Det var riktigt mysigt och väldigt kul också!

Idag fick jag hem ett paket med en julklapp till mamma och en toner från aco och absolut torr som ni kanske hört Tova Helgasson pratat om.

Imorgon är det skolan iallafall! Vi hörs! Hare bra!
Kram Moa

Av Moa Nordin - 4 oktober 2015 11:03

Hej!
Nu sitter jag i bilen påväg hem från landet. Jag har haft en jätte mysig helg med mamma på landet! Igår shoppade vi och då köpte jag en ny vinterjacka bl.a Sen kollade vi på Everest och den var väldigt "känslosam", det är ju en riktigt historia. Den var iallafall jätte bra! Hörs!
Kram Moa

Katrineholms största godisbutik har nog inte besiktat sitt skyltfönster...

Av Moa Nordin - 2 oktober 2015 13:45

Hej!
Just nu sitter jag i bilen påväg till landet. Jag och mamma har precis vart inne på donken och köpt lite dricka. Jag gick ju bara två lektioner idag så kunde vi åka lite tidigare. När vi kommer dit ska vi handla sedan kolla en snabbis i fyndtältet på outleten och sen typ bara chilla och kolla idol. Imorn ska vi va på outleten hela dagen och sedan ska vi kolla på Everest på bio! Och sen på söndag så åker vi hem!

Av Moa Nordin - 1 oktober 2015 14:24

Hej!
Idag har jag varit hemma från skolan, jag var det igår också. Men hur som helst så tycker jag det är så jobbigt för torsdagar är min absolut roligaste dag och så hade tyska förhör+ny läxa idag så nu måste jag ta reda på den. Också ska jag vara borta från SO:n imorgon så då måste jag ta reda på någonting om nån fotbollsmatch och skit. Det jag vill komma till är att jag tycker det är jätte jobbigt att mossa massor i skolan, man är ju värsta frågetecknet när man kommer tillbaka. Aja, hörs!

Kram Moa

Presentation


Jag heter Moa Nordin och är 12år. Jag älskar mina vänner, är intresserad av smink och mode samt foto,redigering mm❤️

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards