BeautyByMoa

Direktlänk till inlägg 1 januari 2016

GOTT NYTT ÅR!!!

Av Moa Nordin - 1 januari 2016 00:00

Hej!

Vill bara önska er alla ett gott nytt år!!! Hoppas ni har haf en fantastisk dag och kväll! Det har jag iallafall. För mig känns det nya året som en ny dörr som öppnas, förhoppningsvis en bra dörr.

Jag har vart lite off på det här med bloggningen men efter årskiftet startar jag igen! Nu när det blir ett nytt år har jag även passat på att ändra header och design på bloggen, hoppas ni gillar det!

Mina planer inför 2016 är att ta varje ny chans jag kan få och bara leva livet, I meen YOLO.

Kom ihåg att 2015 är dåtid nu, lev i nutid. Glöm det förgånga och hitta det nya. Nytt år, nya chanser, nya förhoppningar, nya minnen!


Nu sprkar vi igång det nya året  med ett blogginlägg varje dag i en månad! Nu ska jag fan ha det bästa året!


Kram Moa!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Nordin - 10 januari 2016 14:00

Hej! Jag har funderat mycket på att bli vegetarian. Jag tycker att det är riktigt hemskt att människor dödar djur bara för att får god mat när det finns så mycket annat gott från växtrikte. Jag vill iallafall såsmåningom bli vegetarian. I min famil...

Av Moa Nordin - 8 januari 2016 12:00


    Hej! Jag tänkte det skulle vara trvligt om ni fick lära känna mig lite bättre därför ska jag svara på 25 frågor om mig idag! Favvorit ämne i skolan?  HK, Sv och Eng tror jag 2. Favvo dryck?  Is te, vanligt te, smultron dryck, fläd...

Av Moa Nordin - 7 januari 2016 19:30

Hej! Jag har bestämt mig att byta bloggplats till Nouw utav olika själ. De senaste inläggen kommer finnas där! Här är länken: http://nouw.com/moanordin   Kod för att importera min blogg till Nouw: 6641400733   Kram Moa! ...

Av Moa Nordin - 7 januari 2016 12:00

Hej! Idag fick jag hem ett paket med saker jag har beställt från Ellos! Jag köpte allt detta på rea och kommer inte riktigt ihåg hur mycket allt kostade men det var nog mellan 50-200. Alla dessa kläder var lite stora i storleken men förhoppningsvis...

Av Moa Nordin - 6 januari 2016 14:00

Hej! Hittade dessa klipp här om dagen och tyckte dem var så himla sköna så jag måste dela med mig! Haha, Justin B guys!   Kram Moa   ...

Presentation


Jag heter Moa Nordin och är 12år. Jag älskar mina vänner, är intresserad av smink och mode samt foto,redigering mm❤️

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards