BeautyByMoa

Alla inlägg den 3 januari 2016

Av Moa Nordin - 3 januari 2016 13:00

Hej!

Idag ska vi gämföra lite lyx och budget varor. Nu ska vi se hur mycket pengar vi egentligen skulle kunnat spara om vi köpte budget kläder.


På bilden nedan gämför vi två klockor, en från Daniel Wellington och en från Regal. Det finns lite små skillnader, tex färgen i uret, men overall tycker jag dessa var väldigt lika.

    


Här gämför vi två blusar och två väskor. Om vi kollar på blusarna först, den ena är från Odd Molly och den andra från Lager 157. Här är det heller inte några stora skillnader. På den från Odd Molly är det en rosett vid cut outen och det är även lite större urringning och cut out vid bröstet. Men ganska lika ändå. Väskorna, en från Celine och en från Chiquelle. Lite större skillnader här. Tex färgen, dragkedjan på sidofacket och handtaget. Mellan dessa produkter var det lite större skillnader än meklan klockorna.

 


Här har vi gämfört två par skor. Ett par uggs och ett par surfarboots. Här är skillnaderna inte alls stora. Det man ser mest är att surfarbootsen är "hårigare" även mörkare/starkare i färgen. Måste faktiskt erkänna att jag personligen tycker surfabootsen är en aning snyggare. Men somsagt skillnaden mellan dessa är hårfina.

 


Så lika men ändå så olika pris. Helt sjukt.

Om jag skulle köpt alla LYX produkter skulle det kosta 25 085kr

Om jag skulle köpt alla BUDGET produkter skulle det kosta 1 446kr

Själv skulle jag i detta fall valt alla budget produkterna men självklart köper man märkes produkter ibland och det är absolut inget fel med det. Jag tycket detta inlägg var super inntresant att gör, tycker ni detta var inntresant?


Kram Moa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Moa Nordin och är 12år. Jag älskar mina vänner, är intresserad av smink och mode samt foto,redigering mm❤️

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards