BeautyByMoa

Alla inlägg under december 2015

Av Moa Nordin - 30 december 2015 18:57

Hej!

Låt oss bara skippa delen när jag berättar varför jag inte skrivit och bla bla bla, det har vart en jobbig tid helt ekelt.


Det nya året står runt hörnet och det är dags för att väla outfit. Hade verkligen ingen aning så jag googlade runt lite. GLITTER, GLITTER, GLITTER!!! Insåg att det har vart så inne detta år med glitter, särskilt lite metallic och silver guld m.m Mitt tips inför nyår blir därför att ha en glittrig tex klänning eller topp och sedan toucha upp det med lite enkla smycken och en fin makeup. När jag sitter framför sminkspegeln brukar jag alltid tänka "Less is more, och det är ju såå sant. Lägg en liten lättare bas eftersom vi vill undvika glansighet. Du kan även ha med blotting papers eller ett nermattande puder i väskan. Ögonen finns det två saker jag personligen väljer mellan. Antingen en sotning med mörka glittriga färger eller bara lägga på ljus matt skugga, tror faktiskt det hänger mer mot den ljusa eftersom jag vill ha mer fokus på min klänning.

Nä, nog om det över till min outfit och mina planer.

First of all så ska vi fira hemma hos några kompisar i närheten. Vi ska dit på eftermiddagen och sedan vara där till snet på kväll. Dock kommer vi vara hemme och "fira" tolvslaget eftersom dem har hästar och sånt så de blev bäst så. Min outfit kommer vara glittrig men ändå inte too much. Jag kommer ha en typ glittrig, kort klänning från H&M och sedan toucha upp den med ett bar glittriga naglar. De är typ det. Sen har jag såklart andra komponenterockså, lite små smycken, smickningen gör stor del, skor och så vidare. Men det är typ så mycket jag vet, får lixom go with the flow.

Gott nytt år iallafall. Hoppas ni alla kommer ha en trevlig dag och kväll! Kom ihåg, Less is more.


Kram Moa

 

Presentation


Jag heter Moa Nordin och är 12år. Jag älskar mina vänner, är intresserad av smink och mode samt foto,redigering mm❤️

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards