BeautyByMoa

Alla inlägg den 4 januari 2016

Av Moa Nordin - 4 januari 2016 14:00

Hej!

Idag hade jag tänkt dela med mig av lite beauty-hacks som jag tycker är jätte smarta och enkla!



1. Bästa sättet att applicera concealer för att dölja trötta ögon.

 


2.  Borsta lätt lite transparent puder (babypuder funkar också) på ögonfransarna mellan första

och andra lagret mascara, volymen blir grym!


3. Är din eyeliner hård och svår att applicera? Värm upp den i 1sek (MAX) och låt torka

15sek innan användning. 

 


4. Lättaste sättet att applicera läppstift är att först måla ett kryss. 


5. För den absolut enklaste och snabbaste sotningen, måla en hashtag i yttre kanten och sudda.


6. För plumpingeffekt häll några droppar pepparmintsolja i ditt läppglans.

 


7. Ta hjälp av ett papperskort för perfekta eyeliner vingen!

   


8. Maximera doften och hållbarheten på din parfymen genom att spruta på dessa områden. 



9. Akutknep för trötta och röda ögon är att applicera ljus kajal på nedre vattenlinjen,

detta får även ögonen att se större ut.

 


  10. Fixa längre och fylligare hästsvans untan löshår på nolltid,

allt du behöver är två hårsnoddar.


  


Detta var mina 10 absolut bästa beauty hacks. Alla dessa är enkla och snabba!

Hoppas du fick något bra tips!


Kram Moa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Moa Nordin och är 12år. Jag älskar mina vänner, är intresserad av smink och mode samt foto,redigering mm❤️

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards