BeautyByMoa

Alla inlägg den 7 juli 2015

Av Moa Nordin - 7 juli 2015 21:39

Hej!!!
Idag har jag inte haft så bra upd pga att jag har helt enkelt inte hunnit, jag var hos min kompis och då hade jag inte internet, jag har dammsugit, jag har packat lite och så skulle jag sova över hos min bästis. Men nu ligger jag hemma i min säng och har typ skuldkänslor. Jag fick ont i magen och var tvungen att gå hem...

Bara jag som typ får skuldkänslor när man går hem från en övernattning???

Hahah, ful...

Köpte den från båten och hela läckte ut i väskan...

Av Moa Nordin - 7 juli 2015 10:40

Äntligen hemma! Asså jag har äntligen internet, tack! På båten hem igårkväll så var det as svårt att få upp mitt blogg inlägg för vi var ju mitt i havet satt vi hade ingen service och så var internatet SÄMST på båten! Och i Finland så var det inte nog med att det inte fanns något internet, jag tappade bort min mobil, fast vi hittade den... PS. Sry finskar men asså jag fattar inte hur ni kan lyssna på sån musik som spelas på radion...

Kram

[Bild]

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Moa Nordin och är 12år. Jag älskar mina vänner, är intresserad av smink och mode samt foto,redigering mm❤️

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards